https://goo.gl/photos/XpB6oTtuBJUNfWXB8 parę pstryków z wakacji które na szybko skleiłem w album. Teoretycznie całe może śródziemne zaliczone, bo w tym roku Cannes, Palma de Malorca, Barcelona, Ajaccio, Neapol, La Spezia a w zeszłym roku była wschodnia część - Bari, Katakolon (Olimpia, panhelleńskie igrzyska), Izmir, Istambul, Dubrovnik Jednak pewnie nie raz jeszcze w te rejony się zapuścimy, bo mieszkając w górach najlepiej odpoczywa się nad morzem Forma zwiedzania też jest świetna, można naprawdę odpocząć bez zmartwień
Wytrzymałość silnika 1.2 TSI w Rapidzie
Zwiń
X
-
Wytrzymałość silnika 1.2 TSI w Rapidzie
Witam serdecznie,
Mam Rapida 1.2 TSI 105 km z 2013 roku (październik).
Zastanawiamy się z żoną na ile nam wystarczy to autko. Orientujecie się może jak wygląda awaryjność tych samochodów/silników/turbin?
Ile mniej więcej km można spodziewać się bezawaryjnej jazdy?
Ostatnio wyczytałem gdzieś w internecie że przy ok 100.000km trzeba wymienić turbinę, rozrząd
i "pół" silnika. To prawda?
Te silniki są na łańcuchu?
Northwestwww.webplay.pl oraz www.stepby.pl- zapraszamy :-)
-
-
dziękuję za informację
A te turbiny itp? To tak szybko pada? Mam ten samochód 15 miesięcy i 35000km za sobą, więc nie chciałbym za 3 lata wymieniać połowy silnika zastanawiam się czy to panika ludzi, czy faktycznie one są tak mało wytrzymałewww.webplay.pl oraz www.stepby.pl- zapraszamy :-)
Komentarz
-
-
northwest, nie sraj ogniem...
CBZB masz z 2013 więc masz już po wszystkich modyfikacjach
olej co rok/15k km i będziesz zadowolony
turbo nie upalaj na zimnym silniku i nie wyłączaj silnika od strzału po upalaniu
btw
nie czytaj bzdurkliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
niczym nie musi się przejmować
silnik ma z końca 2013 więc jest po wszystkich modyfikacjachkliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
2010-2012kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
a taki rozrząd/turbina na ile wystarczają?
Orientujecie się może jaki koszt wymiany jest później tego?
Dziękuję bardzo za uspokojeniewww.webplay.pl oraz www.stepby.pl- zapraszamy :-)
Komentarz
-
-
Czyli nie potrzebnie się wystraszyłem
Czyli generalnie jak wymieniam olej i daję "odpocząć" silnikowi przed wyłączeniem z 10-15 sekund to nie powinno się nic dziać?www.webplay.pl oraz www.stepby.pl- zapraszamy :-)
Komentarz
-
-
northwest, sikliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mirek_p11northwest, turbiny są teraz tanie, więc nie masz się o co martwić :wink:
Była jakaś akcja serwisowa w ASO ( zamontowanie podkładki dystansowej na cięgnie sterującym podciśnieniowo turbosprężarkę i update softu ) i ewentualnie możesz się podpytać w serwisie.www.webplay.pl oraz www.stepby.pl- zapraszamy :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez northwestZamieszczone przez mirek_p11northwest, turbiny są teraz tanie, więc nie masz się o co martwić :wink:
Była jakaś akcja serwisowa w ASO ( zamontowanie podkładki dystansowej na cięgnie sterującym podciśnieniowo turbosprężarkę i update softu ) i ewentualnie możesz się podpytać w serwisie.kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
no to super
będę spał spokojnie hehe
orientujecie się może czy montaż tempomatu jest bardzo drogi? Da się to samodzielnie zrobić (brat ma jakiś soft serwisowy do skody/vw)? bardzo to skomplikowane?www.webplay.pl oraz www.stepby.pl- zapraszamy :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mirek_p11Zamieszczone przez OCP_13Rozrząd jak nic się nie będzie z nim działo dożywotnio
PH z filii w Czechach takimi latają i w 2-3 lata robią 200tys. km i potem samochody idą na rynek wtórny.
Uważam, że dla 1,2 TSI spokojnie do 300tys km zrobią bez wymiany połowy silnika.
Moja Fabia2 ma aktualnie 60tys. km i poza wymianą filtrów i olejów nic się nie dzieje.Życie to nie je..bajka
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez northwestCzyli generalnie jak wymieniam olej i daję "odpocząć" silnikowi przed wyłączeniem z 10-15 sekund to nie powinno się nic dziać?
Zamieszczone przez northwestorientujecie się może czy montaż tempomatu jest bardzo drogi? Da się to samodzielnie zrobić (brat ma jakiś soft serwisowy do skody/vw)? bardzo to skomplikowane?
Na jakim oleju jeździsz ? I skąd ten nagle przypływ "żywotności" TSI po 15 miesiącach użytkowania, nie byłeś świadomy kupując auto z tym silnikiem. Problem z TSI nie jest problemem nowym. Jedno Cię nie ominie to nagar odkładający się na zaworach wskutek zastosowania wtrysku bezpośredniego przez producenta. To jest akurat droga impreza to czyszczenie. Objawy spadek mocy i kiepska kultura pracy.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez micruseckonstrukcyjnych to jesteś w lepszej pozycji, jednakże usterki rozrządu Cię nie omijają. Jeżeli tylko usłyszysz rozrząd to nie zastanawiaj się, od razu do mechanika - szkoda robić niepotrzebne kilometry na kosztowny remont.
[ Dodano: Nie 12 Kwi, 15 22:16 ]
Zamieszczone przez northwestCzyli generalnie jak wymieniam olej i daję "odpocząć" silnikowi przed wyłączeniem z 10-15 sekund to nie powinno się nic dziać?Pozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
Tsi wydawał mi sie w tym aucie najbardziej optymalnym silnikiem.
Po czym poznajecie ze trzeba wymienić rozrząd / czyścić silnik?
Pojawiają sie jakieś błędy na konsoli w aucie?
Czy tylko 'obserwacyjne' to widać?
Ps. Ten samochód ma koło dwumasowe?www.webplay.pl oraz www.stepby.pl- zapraszamy :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez northwestTsi wydawał mi sie w tym aucie najbardziej optymalnym silnikiem.
Po czym poznajecie ze trzeba wymienić rozrząd / czyścić silnik?
Pojawiają sie jakieś błędy na konsoli w aucie?
Czy tylko 'obserwacyjne' to widać?
Ps. Ten samochód ma koło dwumasowe?
tu masz rozpisany problem z rozrządem ze wszystkimi aspektami, również z kalendarium zmian
Komentarz
-
-
northwest, nie czytaj bzdur - wkręcają Ci akcje które Ciebie nie dotyczą...
tak jak napisałem wcześniej - olej co 1rok/15k km, nie upalaj na zimnym i nie wyłączaj po upalaniu
ot cała filozofia która Ciebie dotyczy /w sumie Twojego CBZB/
vesatis, źle pamiętasz... 1.8TSI też makliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
dziękuję za informację
Czyli jak rozumie ten nagar i rozrząd to ok 150 tys?
Pierwszą wymianę robiłem przy ok 30.000 km (serwis mi tak zalecił).
Teraz mam jakiś dobry olej (long life od Motula) i zmienię go, jak sugerujecie po 10.000kmwww.webplay.pl oraz www.stepby.pl- zapraszamy :-)
Komentarz
-
Komentarz